Αναλυτικά όσα δήλωσε ο προπονητής του Άρη αμέσως μετά την ήττα του Άρη με 3-0.
Εκεί παραδέχθηκε την ανωτερότητα της ΑΕΚ και την έλλειψη λύσεων του Άρη στη σημερινή αναμέτρηση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Για τον διαιτητή σχολίασε πως :«Μου έδωσε το χέρι και απλώς μιλούσαμε για τη φάση του δεύτερου γκολ της ΑΕΚ».
Ενώ για τον αγώνα σημείωσε: «Η ΑΕΚ είχε μεγαλύτερη φρεσκάδα, είχαμε το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό και δεν μπορέσαμε να ανταπεξέλθουμε όπως θα θέλαμε. Ελπίζω την επόμενη εβδομάδα να έχουμε αρκετές επιστροφές βασικών ποδοσφαιριστών που μας έλειψαν αρκετά. Το πιο σημαντικό είναι πως έχουμε δύσκολη συνέχεια με πολλά παιχνίδια».
ΔΕΙΤΕ τις δηλώσεις του Άλαν Πάρντιου μετά τη λήξη της αναμέτρησης.