
Ανακοινώθηκε ο ρέφερι της κυριακάτικης αναμέτρησης της ΑΕΚ κόντρα στον Άρη.
Γνωστούς έκανε η ΚΕΔ τους διαιτητές της 20ης αγωνιστικής, με τον Πορτογάλο Γκοντίνιο Λούις να ορίζεται στο ΑΕΚ – Άρης στην «Αγιά Σοφιά – OPAP Arena».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Βοηθοί του θα είναι οι συμπατριώτες του Τεϊσέιρα Λούις, Μότα Πέντρο, 4ος ο Τσαγκαράκης και στο VAR οι Νάρκισο Αντρέ και Μπουξμπάουμ Ρέινχαρντ.
Δεν είναι η πρώτη φορά που Πορτογάλος θα σφυρίξει ελληνικό παιχνίδι. Θυμίζουμε ότι φέτος, στην αρχή της σεζόν είχε διευθύνει το ντέρμπι του Άρη με τον ΠΑΟΚ στις 22 Σεπτεμβρίου, ενώ συνολικά αυτή θα είναι η 4η φορά.