
Διαμαρτύρονται για την «Αγιά Σοφιά – OPAP Arena» οι φίλοι του Πανσερραϊκού με έναν τρόπο που (μάλλον) ούτε οι ίδιοι μπορούν να καταλάβουν.
Ένα άκρως ακαταλαβίστικο πανό σήκωσαν οι φίλοι του Πανσερραϊκού στο γήπεδο των Σερρών, προσπαθώντας να διαμαρτυρηθούν για το ΝΑΟ της Νέας Φιλαδέλφειας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα το πανό γράφει: «1.000.000€ για γήπεδο παραχωμένα και ο Δήμαρχος λεζάντα OPAP ARENA», σε μία προσπάθεια… αντίδρασης που ούτε οι ίδιοι δεν πρέπει να καταλαβαίνουν.
Ήδη η εικόνα έχει γίνει viral στα social media και σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον η εξήγησή του από τους δημιουργούς του.
Το πανό με το… ξεκάθαρο μήνυμα:
