
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε ο Ματίας Αλμέιδα στην κάμερα της Cosmote TV:
«Μένει ακόμα ένα παιχνίδι. Και αν μιλάμε πως πρέπει να σεβόμαστε τους αντιπάλους το ίδιο συμβαίνει και σήμερα. Έδωσα συγχαρητήρια στον προπονητή για τον τρόπο που έπαιξε και το πλάνο της ομάδας του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έμεινα ικανοποιημένος. Κάναμε ότι έπρεπε για να κερδίσουμε, πρέπει να υπάρχει ταπεινότητα, να συνεχίσουμε τη δουλειά γιατί στο ποδόσφαιρο παίζουμε 11 εναντίον 11 και θέλουμε να βελτιωνόμαστε».