
Η διεθνής πασαδόρος της ΑΕΚ μίλησε για την αυριανή (14/01) αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό.
Κόντρα στον Ολυμπιακό στο κατάμεστο γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας, τα κορίτσια της ΑΕΚ είναι έτοιμα για «μάχη».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Το σύνθημα δίνει η Λαμπρινή Κωνσταντινίδου, η οποία αναφέρει πως δεν θα παίξει μονάχα ρόλο η δυναμική της κάθε ομάδας αλλά και η… κατάθεση ψυχής.
Η δήλωση της Κωνσταντινίδου:
«Αύριο ξεκινάει ο δεύτερος γύρος και θελουμε να δείξουμε ένα καλύτερο αγωνιστικό πρόσωπο. Ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα που έχει τους ίδιους στόχους με εμάς. Aπό εκεί και πέρα το ματς δεν θα κριθεί μόνο στη δυναμικότητα της κάθε ομάδας, αλλά και στην κατάθεση ψυχής που θα γίνει το Σάββατο, σε ένα κατάμεστο γήπεδο από φιλάθλους του βόλει και της ΑΕΚ».