
Ένας φίλος της ΑΕΚ έφυγε από την ζωή σε ηλικία 57 ετών, μετά από ανακοπή καρδιάς κατά την διάρκεια του χθεσινού (8/1) ντέρμπι στην «OPAP Arena».
Η νίκη στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό συνοδεύτηκε, δυστυχώς, με ένα θλιβερό περιστατικό στην ΑΕΚ. Όπως έγινε γνωστό, ένας 57χρονος φίλαθλος που ήταν στην «OPAP Arena» υπέστη ανακοπή καρδιάς και έφυγε από την ζωή κατά την διακομιδή του στο νοσοκομείο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ανακοπή υπέστη εντός τους γηπέδου και δεύτερος οπαδός, ένας 70χρονος φίλος της «Ένωσης», που ήταν στην Θύρα 26 του γηπέδου, ο οποίος νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Αγία Όλγα.