
Ο ισχυρός άνδρας της ΑΕΚ εμφανώς περιχαρής κατέβηκε στα αποδυτήρια για να συγχαρεί άπαντες, αμέσως μετά την μεγάλη νίκη στο ντέρμπι απέναντι στον Παναθηναϊκό.
Δεν έμεινε μόνο στα λόγια βέβαια καθώς ανακοίνωσε χρηματικό πριμ ύψους 300χιλ ευρώ μέσα σε ντελίριο αποθέωσης.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE