
Τόσο ο Αλμέιδα όσο και οι παίκτες της ΑΕΚ αποθεώθηκαν από τους οπαδούς των κιτρινόμαυρων μετά τη λήξη του αγώνα στο Βόλο που βρήκε την Ένωση να επικρατεί με το εντυπωσιακό 4-0.
Μάλιστα, ο Αλμέιδα μέσω twitter έστειλε μήνυμα ενότητας προς τον κόσμο της ΑΕΚ γράφοντας; «Να συνεχίσουμε μαζί».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Sigamos juntos! #aekfc🦅💪🏼 https://t.co/2YmnAqVOMl
— Matías Jesús Almeyda (@peladoalmeyda) December 29, 2022