
Η ΕΠΟ όρισε το ματς, της Κηφισιάς με την ΑΕΚ, για την φάση των “16” του Κυπέλλου Ελλάδος.
Την Πέμπτη (15/12) όρισε η ΕΠΟ το εκτός έδρας ματς της ΑΕΚ με την Κηφισιά για την φάση των “16” του Κυπέλλου Ελλάδος.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τα πρώτα παιχνίδια θα διεξαχθούν το τριήμερο 14-16 Δεκεμβρίου, με την ΑΕΚ να φιλοξενείται απ’ την Κηφισιά στην Καισαριανή, στις 21:30.
Αναλυτικά το πρόγραμμα του Κυπέλλου Ελλάδος: