
Ο προπονητής της γυναικείας ομάδας βόλεϊ της ΑΕΚ, μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, τονίζοντας ότι στοχεύουν μόνο στη νίκη, για το αυριανό αγώνα με τον Α.Ο. Θύρας.
Αναλυτικά όσα είπε ο Κώστας Αρσενιάδης στο aek.gr:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Θέλουμε για ακόμα μία φορά μόνο τη νίκη και σε αυτό το παιχνίδι κόντρα στη Θήρα. Είναι μία εκτός έδρας αναμέτρηση, όμως πάντα στοχεύουμε μόνο στη νίκη, αλλά και στο να βελτιωνόμαστε και να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι».