
Η ιστορική ημέρα φτάνει, αύριο η ΑΕΚ θα δώσει τον πρώτο της αγώνα με αντίπαλο τον Ιωνικό στην Φιλαδέλφεια μετά από 19 χρόνια και 5 μήνες.
Η ομάδα της Ένωσης έφτασε στην Opap Arena για να πραγματοποιήσει την τελευταία προπόνηση πριν την ιστορική αυριανή αναμέτρηση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Θερμή ήταν η υποδοχή που επιφύλασσαν οι φίλαθλοι της ομάδας στους παίχτες μόλις έφτασαν στην Αγία Σοφιά.
Η ΠΑΕ ΑΕΚ με stories στο ινσταγκραμ ανέβασε βίντεο από την υποδοχή.
Δείτε τα βίντεο: