
Η ΠΑΕ ΑΕΚ προσκάλεσε μεταξύ άλλων όλους τους επικεφαλής των ομάδων της Super League στα εγκαίνια της OPAP Arena, μεταξύ των οποίων και τον Θόδωρο Καρυπίδη από πλευράς Άρη.
Ο ισχυρός άντρας του συλλόγου δεν θα παρευρεθεί στην εκδήλωση της Παρασκευής, όμως οι “κίτρινοι” αποδέχθηκαν την πρόσκληση και θα εκπροσωπηθούν από τον γενικό διευθυντή της ΠΑΕ, Αγησίλαο Τουμαζάτο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Σημειώνεται πως ούτε οι Βαγγέλης Μαρινάκης και Ιβάν Σαββίδης θα παρευρεθούν στην εκδήλωση.