Ο Ζήκος που τίμησε τη φανέλα της ΑΕΚ στο παρελθόν έκανε μια σχετική ανάρτηση στο προσωπικό του προφίλ στο Instagram, εκφράζοντας τη χαρά του για την επιστροφή της Ένωσης στη Νέα Φιλαδέλφεια με μια φωτογραφία από τη Σκεπαστή και ένα σχόλιο:
«Μεγάλο χαμόγελο και χαρά γι’ αυτούς που επιστρέφουν. Γι’ αυτούς που (μας) έκαναν τόσες γενεές ποδοσφαιριστών να αγωνίζονται ως παίχτες και οπαδοί».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε την ανάρτηση:








