
Η ΠΑΕ ΑΕΚ με δημοσίευση στα social media, έστειλε το μήνυμα επιστροφής στη Νέα Φιλαδέλφεια, ευχαριστώντας πρώτα τον κόσμο για την χθεσινή τους στήριξη.
Αναλυτικά η δημοσίευση:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Ευχαριστούμε που για ακόμη μια φορά ήσασταν δίπλα μας! Και τώρα, επιστροφή στη Νέα Φιλαδέλφεια! Επιστροφή στο σπίτι μας!».
Η δημοσίευση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.