Αναλυτικά όσα είπε στη κάμερα της Cosmote TV:
«Πιστεύω ότι κάναμε το παν για να ισοφαρίσουμε και να κερδίσουμε το παιχνίδι. Ένα ματς όμως το κερδίζεις όταν σκοράρεις. Δεν είχαμε καλά τελειώματα. Κάποιες στιγμές δεν μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε τις φάσεις. Ο αντίπαλος έκανε δυο φάσεις. Πρέπει να μας γίνει μάθημα. Πρέπει να βελτιωθούμε».
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE