24.8
17:47

«Ο Ανσαριφάρντ θέλει να μείνει στην Ευρώπη»

AEK1924.gr team
«Ο Ανσαριφάρντ θέλει να μείνει στην Ευρώπη»

Ο CEO της ιρανικής Τράκτορ, τοποθετήθηκε για το ενδιαφέρον της ομάδας του, για τον Καρίμ Ανσαριφάρντ, τονίζοντας πως είναι υπαρκτό, αλλά ο παίκτης θέλει να μείνει στην Ευρώπη.

Είναι γνωστό εδώ και καιρό, για το ενδιαφέρον της Τράκτορ για τον Καρίμ Ανσαριφάρντ, αλλά αυτή την φορά το επιβεβαίωσε επίσημα ο CEO της ομάδας.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Συγκεκριμένα, ο Αγιούμπ Μπεχτάτζ, αναφέρθηκε για το ενδιαφέρον της Τράκτορ για τον Ιρανό επιθετικό, τονίζοντας πως είχαν επικοινωνία μαζί του, αλλά ο ίδιος επιθυμεί να παραμείνει στην Ευρώπη.

«Γνωρίζω τον Ανσαριφάρντ από τότε που ήταν παιδί. Μίλησα μαζί του και με τον αδερφό του, αλλά ανακοίνωσαν ότι θα ήθελε να συνεχίσει την καριέρα του στην Ευρώπη» είπε χαρακτηριστικά.

Advertisement