
Οι οπαδοί στήριξαν την ομάδα από το πρώτο λεπτό και βοήθησαν τους «κιτρινόμαυρους» για την πρώτη νίκη της χρονιάς με την Ένωση να φιλοξενεί φωτογραφία των φίλων της ομάδας στο «Αθ. Διάκος» με τη λεζάντα να αναφέρει: «Μαζί».
Δείτε παρακάτω την ανάρτηση της ΠΑΕ ΑΕΚ:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE