
Στο νησί της Αφροδίτης έφτασε η ΑΕΚ, όπου αύριο το βράδυ (20:00) θα αντιμετωπίσει την Ομόνοια σε φιλική αναμέτρηση, στην οποία αναμένεται να βρεθούν αρκετοί φίλοι της ομάδας. Η αποστολή μετέβη στο ξενοδοχείο με τους παίκτες να γευματίζουν και αυτή τη στιγμή να ξεκουράζονται ενόψει της απογευματινής προπόνησης.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η προπόνηση που θα είναι ανοικτή για 25 λεπτά για τους οπαδούς της ομάδας και η οποία θα ξεκινήσει μισή ώρα αργότερα από ότι είχε αποφασιστεί αρχικά. Πιο συγκεκριμένα, η «Ένωση» θα προπονηθεί στο «Μακάρειο» στις 19:30 αντί γθα 19:00 που ήταν αρχικά να προπονηθεί, λόγω της έντονης ζέστης. Η θερμοκρασία αγγίζει τους 36 βαθμούς Κελσίου, όμως η ζέστη γίνεται αφόρητη λόγω της μεγάλης υγρασίας.