
Η ΑΕΚ έκλεισε τον κύκλο των φιλικών της αγώνων στην Ολλανδία, πετυχαίνοντας το «τρία στα τρία». Με το γκολ του Λιβάι Γκαρσία στο 50΄ η ομάδα μας επικράτησε με 1-0 της Ουτρέχτης, στο γήπεδο του προπονητικού κέντρου της Alkmaarsche Boys στο Άλκμααρ.
Οι Κιτρινόμαυροι ήταν καλύτεροι στη μεγαλύτερη διάρκεια του ματς και μπορούσαν να πετύχουν κι άλλα γκολ, ενώ αντίθετα δε κινδύνεψαν ιδιαίτερα στην άμυνα.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Έτσι, ολοκληρώνουν το βασικό στάδιο της προετοιμασίας με νίκες επί της Γκενκ (2-0), της Φόλενταμ (2-1) και της Ουτρέχτης.
Η παρακάμερα του ΑΕΚ TV με τον Πάρη Βαβουρανάκη, ήταν εκεί και κατέγραψε πολλές ενδιαφέρουσες στιγμές από το παρασκήνιο της δράσης.