24.7
13:08

Έφυγε ο από το Άλκμααρ ο Μπότος – Πάει δανεικός

AEK1924.gr team
Έφυγε ο από το Άλκμααρ ο Μπότος – Πάει δανεικός

Ο παίκτης της ΑΕΚ φεύγει και πάλι για δανεικός

Ο 22χρονος έχει ήδη αναχωρήσει από την Ολλανδία καθώς τις επόμενες μέρες θα ανακοινωθεί ο δανεισμός του στην Σέριφ. Μένει να φανεί αν τελικά θα ανανεώσει το συμβόλαιο του με την Ένωση πριν μεταβεί στην Μολδαβία, καθώς αυτό λήγει το καλοκαίρι του 2023.

Τις τελευταίες ημέρες πριν το φιλικό έκανε πρόγραμμα αποφόρτισης μαζί με άλλους συμπαίκτες του.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Με την πρώτη ομάδα της ΑΕΚ, ο Μπότος έχει 8 συμμετοχές και 1 γκολ, ενώ την 1,5 σεζόν που βρέθηκε δανεικός στην ολλανδική Γκόου Αχέντ Ιγκλς έπαιξε 47 αγώνες σημειώνοντας 8 γκολ και 3 ασίστ.

Advertisement