
Με ένα αιχμηρό ποστάρισμά του ο Γιοάν Μπεναλουάν κυριολεκτικά «στόλισε» την ΑΕΚ για όσα έγιναν στο φινάλε της σεζόν.
Ο αμυντικός του Άρη που απολαμβάνει αυτές τις μέρες τις διακοπές του, έκανε αιχμηρή ανάρτηση με αρκετά γαλλικά στα social media.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«ΑΕΚ δεν μπορείς να κερδίσεις στο γήπεδο, όπου προσπαθείς, το M@L#KIES εκτός γηπέδου;», αναφέρει μεταξύ άλλων στο ποστάρισμα του.
Δείτε την ανάρτησή του:
