
Οι Γυναίκες του βόλεϊ της Ένωσης ευχήθηκαν στον γυναικείο πληθυσμό, ανήμερα της Παγκόσμιας ημέρας της Γυναίκας.
Με αφορμή την σημερινή ημέρα της Γυναίκας, το Γυναικείο τμήμα βόλεϊ της ΑΕΚ θέλησε να δώσει ευχές σε όλες τις γυναίκες του κόσμου, αναφέροντας στο να αποτελούν το θεμέλιο της κοινωνίας μας.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Τα Κορίτσια της Ένωσης έστειλαν το μήνυμα τους μέσω των social media της Μάνας ΑΕΚ.
Δείτε το βίντεο:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.