
Ο τεχνικός του ΠΑΟΚ, μιλώντας μετά την ήττα απ’ την ΑΕΚ, τόνισε ότι οι Κιτρινόμαυροι έδειξαν πάθος και ότι το ήθελαν περισσότερο απ’ τους ίδιους
Αναλυτικά όσα είπε ο Άρης Λυκογιάννης:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Στο τρίτο δεκάλεπτο σταματήσαμε να παίζουμε προσωπική άμυνα. Χάσαμε όλες τις προσωπικές μονομαχίες, δεν κρατήσαμε την μπάλα μπροστά μας καθόλου και δεχτήκαμε 25 πόντους στη συγκεκριμένη περίοδο. Η ΑΕΚ έδειξε περισσότερο πάθος, ότι το θέλει περισσότερο από μας και αυτό είναι ανεπίτρεπτο για μας».