01.12
22:35

Γιαννίκης: «Δώσαμε χρόνο σε ποιοτικούς παίκτες»

AEK1924.gr team
Γιαννίκης: «Δώσαμε χρόνο σε ποιοτικούς παίκτες»

Ο Έλληνας τεχνικός της ΑΕΚ μίλησε για την νίκη (4-0) επί της Κηφισιάς αλλά και τους παίκτες που πήραν λεπτά συμμετοχής.

Ευχαριστημένος δήλωσε ο Αργύρης Γιαννίκης στις δηλώσεις του στην Cosmote TV για τον αγώνα και το αποτέλεσμα επί της Κηφισιάς.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Η ΑΕΚ παρατάχθηκε με πολλές αλλαγές, δίνοντας ο 41χρονος ευκαιρίες και λεπτά συμμετοχής σε ποιοτικούς παίκτες που δεν είχαν αγωνιστεί πολύ μέχρι σήμερα (01/12).

Αναλυτικά το σχόλιο του Γιαννίκη:

«Θέλαμε να δώσουμε χρόνο συμμετοχής σε ποιοτικούς παίκτες που είχαν λιγότερο χρόνο συμμετοχής ως τώρα. Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε πρόβλημα συνοχής. Στο δεύτερο ημίχρονο ανεβάσαμε ταχύτητα. Γενικά είμαι ευχαριστημένος και πρέπει να συνεχίσουμε έτσι».

Advertisement