13.10
20:35

Formula 1: Η αναβάθμιση του κινητήρα “κλειδί” για την άνοδο της Ferrari

AEK1924.gr team
Advertisement

Ο Ματία Μπινότο της Ferrari είπε ότι η ομάδα του Μαρανέλο αποκόμισε πολύ σημαντικά οφέλη από τη νέα μονάδα ισχύος που εισήγαγε στην SF21 στο Σότσι και στην Κωνσταντινούπολη, και ότι άξιζε το ρίσκο ώστε να προετοιμαστεί καλύτερα για το 2022.

Η αναβάθμιση της Scuderia περιλάμβανε σημαντικές βελτιώσεις τόσο τον θερμικό κινητήρα V6 Turbo όσο και τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας και στους ηλεκτροκινητήρες. Αρχικά η νέα μονάδα χρησιμοποιήθηκε από τον Σαρλ Λεκλέρ στο GP Ρωσίας και έπειτα από τον Κάρλος Σάινθ στο GP Τουρκίας. Ο Μονεγάσκος τερμάτισε στην 4η θέση και ο Ισπανός στην 8η, παρότι (λόγω αλλαγής κινητήρα) είχαν και οι δύο εκκινήσει από τις τελευταίες θέσεις.

Ακολούθησε η τέταρτη θέση του Λεκλέρ στην εκκίνηση της Κωνταντινούπολης, και παρότι η Ferrari δεν είχε απαντήσεις για την ταχύτητα των Mercedes και RBR που κατέκλυσαν το βάθρο, κάτι που φυσικά οφείλεται και στην αεροδυναμική απόδοση των φετινών μονοθεσίων, ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας είπε ότι τα οφέλη από τη νέα μονάδα ισχύος ήταν σημαντικά.

“Μας δίνει ένα μικρό πλεονέκτημα. Δεν θέλω να αναφέρω συγκεκριμένο όφελος στο γύρο, διότι εξαρτάται από την πίστα”, είπε ο Μπινότο. “Δεν είναι μόνο η ισχύς του κινητήρα εσωτερικής καύσης, είναι και η ανάκτηση της ενέργειας, οπότε είναι λίγο περίπλοκο.

Όμως αναμφίβολα μας δίνει ένα πλεονέκτημα. Αν δούμε τις κατατακτήριες του Σαρλ [στην Τουρκία] έκανε τον τέταρτο χρόνο. Πίσω του οι διαφορές ήταν πολύ μικρές, και είμαι σίγουρος ότι θα είχαμε χάσει μία-δύο θέσεις χωρίς αυτές τις νέες προδιαγραφές”, συμπλήρωσε.
Ο Ματία Μπινότο στο γκραν πρι της Ρωσίας | 26 Σεπτεμβρίου 2021

Ο αρχικός στόχος της Ferrari με την εισαγωγή της μονάδας ισχύος από φέτος ήταν να αποκομίσει εμπειρία από αυτήν ενόψει του 2022, οπότε και θα ξεκινήσει η τετραετής (μέχρι το τέλος του 2025) ολοκληρωτική παύση εξέλιξης των κινητήρων.

Όμως, τώρα η Scuderia βλέπει ότι με το νέο της κινητήρα μπορεί να αντιμετωπίσει με αξιώσεις τη McLaren στη μάχη για την τρίτη θέση του φετινού πρωταθλήματος κατασκευαστών. Στον αγώνα της Τουρκίας η ιταλική ομάδα μείωσε κατά 10 βαθμούς της υστέρησή της από την αγγλική ομάδα, και τώρα η διαφορά τους είναι στους 7μ5 βαθμούς.

“Η τρίτη θέση στο πρωτάθλημα είναι σίγουρα ένας στόχος μας και έχουμε ήδη ενημερώσει την ομάδα. Νομίζω ότι όλοι συμφωνούν με αυτό. Θα ήταν υπέροχο να τερματίζαμε τρίτοι το πρωτάθλημα. Οπότε ναι, αυτό είναι που σκοπεύουμε να πετύχουμε στο τέλος της σεζόν”, είπε σχετικά ο Μπινότο.

Παρόλα αυτά, κεντρικός στόχος για τη Ferrari είναι να εξελίξει τη νέα της μονάδα ισχύος μέχρι το Μάρτιο, ώστε με την ευκαιρία των νέων κανονισμών το 2022 να επιστρέψει σε θέση πρωταθλητισμού. Γι’ αυτό και ο Μπινότο είπε ότι η ομάδα πήρε από φέτος το ρίσκο να αγωνιστεί με μια νέα, και ίσως όχι επαρκώς δοκιμασμένη ακόμη, μονάδα ισχύος.

“Όπως είχαμε πει εξαρχής με τον Σαρλ, όταν εισάγαμε [τη νέα υβριδική μονάδα] στο Σότσι ο πρώτος μας στόχος ήταν να αποκτήσουμε περισσότερη εμπειρία ενόψει του 2022. Αυτός είναι και ο λόγος που την τοποθετήσαμε στο αυτοκίνητο το νωρίτερο δυνατόν”, συμπλήρωσε ο Ιταλός.

“Προσπαθήσαμε να βιαστούμε, πήραμε ορισμένα ρίσκα, αλλά όλα έχουν να κάνουν με τον προδιορισμό του ρίσκου. Προφανώς, για εμάς, είναι ξεκάθαρο ότι χρειζόμαστε χιλιόμετρα στην πίστα για να έχουμε αποκτήσει εμπειρία πριν από το 2022, οπότε και θα παύσει η εξέλιξη της μονάδας ισχύος. Για εμάς, αυτό ήταν κομβικής σημασίας, και η αιτία της αλλαγής”, κατέληξε ο Ματία Μπινότο.

Πηγή: sport24.gr

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ AEK1924 ΚΑΙ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ

Όλα τα νέα της ΑΕΚ στο Google News

Κάνε Like στην σελίδα του AEK1924 στο Facebook

Κάνε follow το AEK1924 στο Instagram

Παρακολούθησε τις εκπομπές και τα βίντεο του AEK1924 με ένα subscribe στο YouTube

Ακολούθησε το AEK1924 στο Twitter

Advertisement