
Ο Όγκνιεν Βράνιες αποχαιρέτησε μέσω instagram τον Μιλόγεβιτς.
Παρελθόν αποτελεί από τον κιτρινόμαυρο πάγκο ο Βλάνταν Μιλόγεβιτς, ο οποίος θα μεταβεί αύριο στα Σπάτα για να αποχαιρετήσει τους παίκτες, το προπονητικό τιμ και την διοίκηση.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε το story του Βόσνιου:
