
Με 3-0 σετ επικράτησε η ΑΕΚ του Άρη στη Θεσσαλονίκη, σε φιλική αναμέτρηση, συνεχίζοντας σε υψηλούς ρυθμούς.
Η ομάδα του Κώστα Αρσενιάδη παρουσίασε ένα πολύ καλό πρόσωπο και έφτασε στη νίκη δείχνοντας ότι είναι σε… καλό δρόμο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Ο τεχνικός της ΑΕΚ για ακόμα μία φορά δοκίμασε διάφορα σχήματα, με τις αθλήτριες του Δικεφάλου να ανεβάζουν συνεχώς ρυθμούς και να φτάνουν στο 3-0.
Μετά τα πρώτα τρία σετ, οι δύο προπονητές συμφώνησαν να υπάρξει και τέταρτο σετ, προπονητικού χαρακτήρα.
Άρης και ΑΕΚ θα δώσουν το Σάββατο (25/09) και δεύτερο φιλικό στη συμπρωτεύουσα, με την αποστολή της ομάδας να επιστρέφει στη συνέχεια στη βάση της.
Άρης – ΑΕΚ 0-3
Τα σετ: 21-25, 19-25, 16-25.