
Τι είπε το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ΑΕΚ που ξεκίνησε βασικός για πρώτη φορά στην εντεκάδα της ΑΕΚ απέναντι στην Λαμία
Αναλυτικά όσα είπε ο Ντάρκο Γέφτιτς στην Cosmote TV:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Για την Λαμία είπε: «Απέναντι σε τέτοιες ομάδες, ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολο το ματς γιατί θα κλεινόταν ο αντίπαλος. Προσπαθήσαμε να έχουμε υπομονή, είχαμε ευκαιρίες, είχε και ο αντίπαλος. Σκοράραμε και χαιρόμαστε που φεύγουμε με τη νίκη».
Για το ματς με τον ΠΑΟΚ;
«Γνωρίζω τον ΠΑΟΚ. Γνωρίζω ότι είναι δυνατός αντίπαλο. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να εκμεταλλευτούμε τον χρόνο, να ξεκουραστούμε, να κάνουμε καλή αποκατάσταση και πάμε εκεί να διεκδικήσουμε τη νίκη».