
Λιγοστές δηλώσεις του Άκη Μάντζιου μετά το τέλος του αγώνα με τον Ιωνικό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
«Είναι ένα κακό αποτέλεσμα για εμάς. Ο Ιωνικός έδειξε ότι το ήθελε περισσότερο… », ήταν το μοναδικό σχόλιο από τον προπονητή των κίτρινων στην κάμερα της Cosmote TV.
Πηγή: sport-fm.gr