
Με το… «δεξί» ξεκίνησε τα φιλικά παιχνίδια η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΚ που επικράτησε με 3-1 σετ των Αμαζόνων εκτός έδρας.
Η ομάδα του Κώστα Αρσενιάδη έδειξε πολύ καλό πρόσωπο, με τον τεχνικό της «Ένωσης» να δίνει χρόνο συμμετοχής σε όλες τις αθλήτριές του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η ΑΕΚ επικράτησε στα δύο πρώτα σετ με 25-23 και 25-20, με τις γηπεδούχες να απαντούν και να μειώνουν στην παράταση του τρίτου σετ σε 2-1 με 26-24.
Το τελευταίο σετ αποφασίστηκε να ολοκληρωθεί στους 15 πόντους, με τις «κιτρινόμαυρες» να φτάνουν εύκολα στο 15-9.
Η ΑΕΚ δίνει νέο φιλικό αύριο (17/09) κόντρα στον Πορφύρα.
ΑΟΝΝΝΕ Αμαζόνες – ΑΕΚ 1-3
Τα σετ: 23-25, 20-25, 26-24, 09-15.
