11.9
18:40

Παλάσιος: «Να πάμε ψηλά τον Παναθηναϊκό»

AEK1924.gr team
Παλάσιος: «Να πάμε ψηλά τον Παναθηναϊκό»

Την ευχή να ξεκινήσει ο Παναθηναϊκός με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πρωτάθλημα έκανε ο Σεμπαστιάν Παλάσιος.

Την ευχή να ξεκινήσει ο Παναθηναϊκός με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πρωτάθλημα έκανε ο Σεμπαστιάν Παλάσιος, με τον Αργεντινό να θέτει ως στόχο να πάει ψηλά τους «πράσινους».

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

«Θέλουμε να αρχίσουμε τη σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στοχεύουμε σε μια καλή εκκίνηση για να συνεχίσουμε εξίσου δυνατά. Εγώ απ’ την πλευρά μου σε ατομικό επίπεδο θέλω να συνεισφέρω τα μέγιστα στην ομάδα για να πετύχει τους στόχους της και θα το κάνω με όλη μου τη δύναμη. Με καθημερινή και σκληρή δουλειά θα προσπαθήσουμε να πάμε ψηλά τον Παναθηναϊκό», ανέφερε στο match program του αγώνα με τον Απόλλωνα Σμύρνης.

Advertisement