
Ένταση στη Θεσσαλονίκη ανάμεσα σε οπαδούς του ΠΑΟΚ και τα ΜΑΤ σε πορεία των φίλων του «Δικεφάλου του Βορρά».
Ένταση επικράτησε μεταξύ οπαδών του ΠΑΟΚ και των δυνάμεων των ΜΑΤ στην πορεία των φίλων του «Δικεφάλου του Βορρά» στην Εγνατία, στη Θεσσαλονίκη, ενόψει των εγκαινίων της ΔΕΘ.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Στην πορεία των οπαδών του ΠΑΟΚ, εκφράστηκε η αντίθεσή τους για τον αθλητικό νόμο και την απόφαση για είσοδο στο γήπεδο μόνο με πιστοποιητικό εμβολιασμού.
Στο τέλος της πορείας σημειώθηκε ένταση όταν οι διαδηλωτές άρχισαν να εκτοξεύουν μπουκάλια και κροτίδες προς τους άνδρες της ΕΛ.ΑΣ.

Πηγή: Sport-fm.gr