
Η ΑΕΚ ενημέρωσε ότι έπειτα από τα καθιερωμένα τεστ κορονοϊού που έγιναν ένας παίκτης της ομάδας βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό και μπήκε σε καραντίνα
Οκορονοϊός ξαναχτύπησε στην ΑΕΚ. Όπως ενημέρωσε η “Ένωση”, ένας παίκτης της ομάδας βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό, με αποτέλεσμα να ακολουθηθεί το πρωτόκολλο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Βάσει υγειονομικών κανονισμών, ο παίκτης μπήκε σε καραντίνα, ενώ τα μέλη της ομάδας (παίκτες, τεχνικό επιτελείο και διοικητικό προσωπικό) θα υποβληθούν σε επαναληπτικά τεστ.
Υπενθυμίζεται ότι την επόμενη εβδομάδα ξεκινούν τα playoffs της Stoiximan Basket League, με την ΑΕΚ να αναμένεται να αντιμετωπίσει με πλεονέκτημα έδρας τον ΠΑΟΚ στον πρώτο γύρο.