
Ο ισχυρός άντρας της ΑΕΚ αποχώρησε από το γήπεδο πριν τελειώσει το 45λεπτο στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό
Θλίψη στο ημίχρονο η ΑΕΚ, με τον Ολυμπιακό να βάζει τέσσερα γκολ στα πρώτα 45 λεπτά, και τους φίλους της ΑΕΚ με τις λίγες προσκλήσεις στα επίσημα να γιουχάρουν το συνονθύλευμα που έβλεπαν μέχρι εκείνη τη στιγμή.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μάλιστα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Μελισσανίδης που βρισκόταν στο ΟΑΚΑ, αποχώρησε μετά και τις έντονες αποδοκιμασίες του κόσμου.