
Διαβάστε όλα όσα δήλωσε ο Χιμένεθ.
Ο Ισπανός τεχνικός αναφέρθηκε στην εμφάνιση των παικτών του, ενώ στάθηκε και στην έλλειψη έντασης που έδειξαν ορισμένοι.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι δηλώσεις του Χιμένεθ στην Cosmote TV:
«Ήταν λυπηρό το πρώτο μέρος που κάναμε και κάποιοι θα πρέπει να σκεφτούν τι πρέπει να κάνουν όταν φοράνε την φανέλα της ΑΕΚ. Είμαι πολύ θυμωμένος με το πρώτο μέρος, στο ποδόσφαιρο δεν μπορεί να παίξεις χωρίς ένταση.
Υπήρχαν σκληρά μαρκαρίσματα. Ο αντίπαλος το μόνο που έκανε είναι να χτυπάει τους παίκτες μας και όταν διαμαρτυρήθηκα δέχθηκα κίτρινη πρέπει να προστατευτεί το ποδόσφαιρο. Σε κάποιους λείπει η εμπειρία, εγώ το παράπονο που έχω από τους παίκτες μου είναι πως δεν παίζουν με ένταση».