Ο Σέρτζι Ρομπέρτο διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊό, τέθηκε σε καραντίνα, αλλά ούτως ή άλλως είναι εκτός δράσης για τους επόμενους δύο μήνες εξαιτίας προβλήματος τραυματισμού.
Θετικός στον κορωνοϊό βρέθηκε ο Σέρτζι Ρομπέρτο, όπως ανακοίνωσε η Μπαρτσελόνα. Ο Ισπανός χαφ των “μπλαουγκράνα” τέθηκε άμεσα σε καραντίνα, αλλά ούτως ή άλλως δεν υπολογίζεται για τους επόμενους δύο μήνες εξαιτίας προβλήματος τραυματισμού.
Ο 28χρονος ποδοσφαιριστής αποχώρησε τραυματίας απ’ το ντέρμπι με την Ατλέτικο στις 21 Νοεμβρίου και οι εξετάσεις έδειξαν πως αντιμετωπίζει ένα μυϊκό πρόβλημα στον δεξιό μηρό που δεν θα του επιτρέψει να αγωνιστεί πριν απ’ το νέο έτος.
Πηγή: sport24.gr