18.11
20:28

Θετικός ξανά στον Covid ο Σουάρες

AEK1924.gr team
Θετικός ξανά στον Covid ο Σουάρες

Ο Λουίς Σουάρεζ θα χάσει το ντέρμπι με την Μπαρτσελόνα καθώς βρέθηκε ξανά θετικός στον κορωνοϊό.

Ο Ουρουγουανός επιθετικός της Ατλέτικο Μαδρίτης και πρώτος σκόρερ της ομάδας του Σιμεόνε με πέντε γκολ δεν θα βρίσκεται στα πλάνα του Σιμεόνε κόντρα στην Μπαρτσελόνα.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο Σουάρεζ βρέθηκε ξανά θετικός στον κορωνοϊό και θα χάσει το ντέρμπι κόντρα στην πρώην ομάδα του Μπαρτσελόνα στην επανέναρξη της La Liga.

Advertisement