
Ο Ομάρ Ελαμπντελαουί είναι από τους παίκτες που προστίθενται στη λίστα εκείνων που «χτύπησε» ο κορωνοϊός.
Ο πρώην αρχηγός του Ολυμπιακού, Ομάρ Ελαμπντελαουί, εμφάνισε συμπτώματα το βράδυ της Πέμπτης (12/11) και το τεστ στο οποίο υποβλήθηκε βγήκε θετικό.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Συγκεκριμένα, είχε πονοκέφαλο, ελαφρύ βήχα και κόπωση με αποτέλεσμα να οδηγηθεί σε σχετικό τεστ.
Αμέσως μόλις έγινε η διάγνωση, ο Ομάρ μπήκε σε καραντίνα και απομονώθηκε από τα άλλα μέλη της εθνικής ομάδας της Νορβηγίας.
Μάλιστα, δεν αποκλείεται να δοθούν περισσότερες λεπτομέρειες κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.