10.11
23:04

Πρόστιμο 2.000 ευρώ στον Ριμπερί επειδή βούτηξε για πέναλτι

AEK1924.gr team
Πρόστιμο 2.000 ευρώ στον Ριμπερί επειδή βούτηξε για πέναλτι

Ο Φρανκ Ριμπερί έκανε θέατρο για να πάρει πέναλτι και εκτός της κίτρινης κάρτας που αντίκρισε, τιμωρήθηκε και με πρόστιμο 2.000 ευρώ για διακωμώδηση του αθλήματος.

Στην ισοπαλία της Φιορεντίνα με την Πάρμα το προηγούμενο Σάββατο, ο Φρανκ Ριμπερί προσπάθησε να ξεγελάσει τον διαιτητή και να πάρει πέναλτι. Τελικά είδε την κίτρινη κάρτα για θέατρο, αλλά η Ιταλική Ομοσπονδία αποφάσισε επιπλέον να τον τιμωρήσει και με πρόστιμο.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο Γάλλος επιθετικός θα κληθεί να πληρώσει το ποσό των 2.000 ευρώ για διακωμώδηση του αθλήματος, όπως και ο Μίλος Βούτσιτς της Κροτόνε για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Την επόμενη φορά όποιος θέλει να “βουτήξει” στη Serie A, ίσως να το σκεφτεί καλύτερα…

Advertisement