
Όσα δήλωσε ο προπονητής της ΑΕΚ για τη νίκη επί της Σαλαμίνας.
Ο Δημήτρης Δημητρούλιας τόνισε ικανοποιημένος για τη νίκη της ομάδας χάντμπολ της ΑΕΚ επί της Σαλαμίνας, σε δηλώσεις του στο e-handball.gr
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Διαβάστε τις δηλώσεις του Δημητρούλια:
«Έχουμε τελειώσει τον πρώτο γύρο αγώνων με το απόλυτο και παράλληλα έχοντας παρακαταθέσει πολύ προπόνηση για όσα έπονται. Η ομάδα φέτος έχει θέσει ψηλά τον πήχη και ευθύνη όλων μας είναι να βελτιωνόμαστε και να μην ησυχαζόμαστε από την έως τώρα δυναμική μας. Παράλληλα είμαστε όλοι χαρούμενοι και υπερήφανοι για το πόσα παιδιά μας από την ομάδα των νέων έχουν κάνει ντεμπούτο στα έξι αυτά παιχνίδια».