
Η Λίβερπουλ επικράτησε 2-0 της Τσέλσι (που έπαιξε με 10 σε ολόκληρο το β’ μέρος) στο Λονδίνο με δύο τέρματα του Μανέ και έκανε το «2×2». Χαμένο πέναλτι για τους «μπλε» στο 75′.
Στα… κόκκινα το Λονδίνο.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Η Λίβερπουλ πήρε μεγάλο «διπλό» κόντρα στην Τσέλσι, επικρατώντας 2-0 στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής της Premier League, έχοντας σε μεγάλα κέφια τον Μανέ. Πλήρωσε ακριβά την κόκκινη του Κρίστενσεν (45+1’) η ομάδα του Λάμπαρντ, καθώς μέχρι εκείνο το σημείο έδινε «μάχη» στα ίσα. Από κάθε άποψη.
Στο 50’ Φιρμίνο και Σαλάχ έπαιξαν το 1-2, με τον Μανέ να σκοράρει με κεφαλιά. Στο 54’ ο Κέπα έκανε αδιανόητο λάθος, δίνοντας απ’ ευθείας την μπάλα στον Σενεγαλέζο επιθετικό, ο οποίος έβαλε το πιο εύκολο γκολ της καριέρας του. Και σα να μην έφτανε αυτό, οι Μπλε έχασαν και πέναλτι.
Στο 73΄, σε ένα υπερβολικό σφύριγμα, ο Τιάγκο ανέτρεψε τον Βέρνερ, μα ο Αλισον νίκησε τον Ζορζίνιο από τα 11 βήματα. Ο μέσος της Τσέλσι είχε ευστοχήσει και στις οκτώ προηγούμενες φορές του στο Νησί, ενώ η ομάδα του μετρούσε 16 σερί εύστοχα από τον Απρίλιο του 2017. Με αυτόν τον τρόπο η Λίβερπουλ ξεκινάει με 2×2 για τρίτη σερί σεζόν, κάτι που δεν είχε κάνει ποτέ ξανά, παραμένοντας φυσικά στην κορυφή. Οσο για τους ηττημένους, θα χρειαστούν πολλή δουλειά μέχρι να στρώσουν και προφανώς άλλον τερματοφύλακα…