
Στα γήπεδα επέστρεψε η ομάδα Rugby League της ΑΕΚ μετά την περίοδο της αναγκαστικής καραντίνας, ελέω πανδημίας, καθώς και των διακοπών.
Οι “κιτρινόμαυροι” βρέθηκαν και πάλι στο Renti Arena, και ξεκίνησαν την προετοιμασία τους ενόψει της νέας απαιτητικής αγωνιστικής περιόδου. Η ΑΕΚ θα αγωνιστεί στο Πρωτάθλημα της Rugby League Association, καθώς και στο φιλικό τουρνουά Κύπελλο Αθηνών.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Μέσα στις επόμενες ημέρες θα οριστικοποιηθούν τα προγράμματα των δύο διοργανώσεων, με τους παίκτες του “Δικεφάλου” να είναι έτοιμοι για νέες προκλήσεις.