
Τα τεστ στα οποία υποβλήθηκαν οι διεθνείς με την Εθνική Ελλάδος βγήκαν και είναι αρνητικά.
Μετά τα κρούσματα κορωνοϊού που προέκυψαν στην αποστολή της Εθνικής, σήμανε συναγερμός ενόψει του τελικού κυπέλλου.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι διεθνείς της ΑΕΚ, Μάνταλος, Μπακάκης και Σβάρνας υποβλήθηκαν σε νέα τεστ, ούτως ώστε να διασφαλιστεί η ασφάλεια της ομάδας.
Τα τεστ βγήκαν αρνητικά κι έτσι οι τρεις ποδοσφαιριστές επιστρέφουν στις προπονήσεις σήμερα το απόγευμα.