02.9
18:58

Θετικός στον κορωνοϊό ο Νεϊμάρ

AEK1924.gr team
Θετικός στον κορωνοϊό ο Νεϊμάρ

Μετά τους Άνχελ Ντι Μαρία και Λεάντρο Παρέδες, θετικός στον κορωνοϊό και ο Νεϊμάρ.

Σύμφωνα με την «Equipe», μετά από τα τεστ που έκαναν οι παίκτες της Παρί Σεν Ζερμέν, τρεις βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό.

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Την Δευτέρα (31/8) είχε γίνει γνωστό, πως θετικοί στον ιό, είχαν βρεθεί οι Άνχελ Ντι Μαρία και Λεάντρο Παρέδες, ενώ νωρίτερα σήμερα έγινε γνωστό, πως στην λίστα έρχεται να προστεθεί ο Νεϊμάρ.

Advertisement