
Οι δύο Αργεντινοί, Άνχελ Ντι Μαρία και Λεάντρο Παρέδες, είναι τα δύο ύποπτα κρούσματα κορονοϊού στην Παρί Σεν-Ζερμέν. Ανησυχία για διάγνωση περισσότερων.
Η Παρί Σεν-Ζερμέν ανακοίνωσε το απόγευμα της Δευτέρας (30/1) δύο ύποπτα κρούσματα κορονοϊού. Λίγο αργότερα έγινε γνωστό ότι αυτά αντιστοιχούν στους δύο Αργεντινούς της φιναλίστ του Champions League, Άνχελ Ντι Μαρία και Λεάντρο Παρέδες.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Οι δυο Νοτιοαμερικανοί έχουν τεθεί σε καραντίνα. Μαζί τους σε διακοπές στην Ισπανία ήταν κι άλλοι συμπαίκτες τους όπως οι Μάουρο Ικάρντι, Αντέρ Ερέρα, Κέιλορ Νάβας και Νεϊμάρ. Γι’ αυτό συντρέχει ανησυχία περί αύξησης των κρουσμάτων μετά τα επαναλαμβανόμενα τεστ για τον κορωνοϊό βάσει υγειονομικού πρωτοκόλλου.