
Διαβάστε όσα δήλωσε ο Ζίγκα Λάτσι μετά το φιλικό με τον Ατρόμητο.
Για τη συμμετοχή του στο αρχικό σχήμα, κόντρα στο φιλικό με τον Ατρόμητο και την κατάσταση της ομάδας μίλησε ο Ζίγκα Λάτσι. Ο 18χρονος στόπερ είπε στη ΝΟVA μετά το ματς:
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Πώς είδε το παιχνίδι ως βασικός και την εικόνα της ΑΕΚ;
«Σε προσωπικό επίπεδο ειμαι πολύ χαρούμενος που ξεκίνησα στη βασική 11άδα μετά από καιρό. Οσον αφορά την απόδοση της ομάδας είναι όπως κάθε ομάδας στην προετοιμασία: τα πόδια είναι… βαριά. Τρέξαμε πολύ, βάλαμε δυναμη σήμερα».
Για τον τελικό με τον Ολυμπιακό;
«Γι’ αυτό το λόγο κάνουμε τις προπονήσεις. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό στις προπονήσεις, να δουλεύουμε για να είμαστε όσο το δυνατόν καλύτεροι σε αυτό το παιχνίδι».