15.8
11:50

Γκορέτσκα: «Είχε πλάκα να βλέπω τον Μέσι και την Μπαρτσελόνα να υποφέρουν» (vid)

AEK1924.gr team
Γκορέτσκα: «Είχε πλάκα να βλέπω τον Μέσι και την Μπαρτσελόνα να υποφέρουν» (vid)

Αμέσως μετά το τέλος του αγώνα, ο Λέον Γκορέτσκα, ρωτήθηκε για τα συναισθήματα του μετά τη μεγάλη νίκη επί της Μπαρτσελόνα, με 8-2, με τον μέσο των «Βαυαρών» να δίνει επική απάντηση.

Ιδιαίτερα χαρούμενος ήταν ο Λέον Γκορέτσκα, για την επιβλητική νίκη της ομάδας του επί της Μπαρτσελόνα με 8-2 .

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Μάλιστα ήταν τόσο ικανοποιημένος που όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφο για το αν «πονάει» που βλέπει τον Μέσι σε τραγική κατάσταση μετά τον διασυρμό απάντησε πως το διασκέδασε.

«Όχι, δεν με πονάει. Η αλήθεια είναι πως με κάνει να χαίρομαι. Είχε πλάκα να βλέπω τον Μέσι και τη Μπαρτσελόνα να υποφέρουν», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πηγή: gazzetta.gr

Advertisement