14.8
21:39

Μπαρτσελόνα: Θετικός ο Ουμτιτί στον κορωνοϊό

AEK1924.gr team
Μπαρτσελόνα: Θετικός ο Ουμτιτί στον κορωνοϊό

Λίγη ώρα πριν από τον προημιτελικό κόντρα στη Μπάγερν Μονάχου, η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε πως ο Σαμουέλ Ουμτιτί έδειξε θετικός στον κορονοϊό και βρίσκεται ήδη σε καραντίνα.

Μετά τον Ζαν-Κλερ Τοντιμπό, η Μπαρτσελόνα επιβεβαίωσε και δεύτερο κρούσμα κορονοϊού στις τάξεις της και μάλιστα λίγες ώρες πριν από τον προημιτελικό του Champions League με αντίπαλο τη Μπάγερν Μονάχου (14/8, 22:00).

Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το στην Google

Google ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE

Ο λόγος για τον Σαμουέλ Ουμτιτί, ο οποίος έδειξε θετικός στον Covid-19 μετά τις εξετάσεις που διεξάχθηκαν την Πέμπτη και πλέον βρίσκεται σε καραντίνα στο σπίτι του, όπως ανακοίνωσε επίσημα η πλευρά των Μπλαουγκράνα.

Advertisement