
H πρώτη δήλωση του Δημήτρη Κατσίβελη για την επιστροφή του στην ΑΕΚ, στο aekbc.gr:
Ο Έλληνας γκαρντ επέστρεψε στην Ένωση και έκανε τις πρώτες δηλώσεις του μετά την επιστροφή του
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Δείτε τις δηλώσεις του:
«Είμαι χαρούμενος, που επιστρέφω στην ΑΕΚ, σ΄ ένα γνώριμο περιβάλλον, με ανθρώπους, που έχω συνεργαστεί στο παρελθόν. Ανυπομονώ να βρεθώ ξανά στο γήπεδο. Η ΑΕΚ είναι μία ομάδα, που διεκδικεί τίτλους σε κάθε διοργάνωση που συμμετέχει. Είναι μεγάλο κίνητρο για έναν παίκτη να ζει, να προπονείται, ν’ αγωνίζεται γι’ αυτό το σκοπό.
Ανυπομονώ να παίξω σε γεμάτο από κόσμο γήπεδο, αλλά δυστυχώς ζούμε ξεκάθαρα πρωτόγνωρες στιγμές, και όχι μόνο στον αθλητισμό. Προφανώς η υγεία είναι πάνω απ’ όλα. Αυτό είναι αυτονόητο. Εύχομαι να μη χρειαστεί, αλλά σε οποιαδήποτε ιδιαιτερότητα παρουσιαστεί, οφείλουμε να προσαρμοστούμε και να είμαστε έτοιμοι πνευματικά και σωματικά».