Παίκτης του Αρη θα πρέπει να λογίζεται ο Εμάνουελ Σάκιτς. Ο 29χρονος αμυντικός, γνώριμός μας από τον Ατρόμητο, βρίσκεται από καιρό στο «στόχαστρο» της ομάδας, που περίμενε την άρση του ban για να «τελειώσει» την υπόθεσή του.
Μην χάνεις νέα της ΑΕΚ. Ακολούθησε το
στην Google
ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΤΟ AEK1924 ΣΤΗΝ GOOGLE
Αυτό συνέβη σήμερα (31/7), ενώ λίγο πριν ανακοινωθούν τα μαντάτα ο Αντρέας Σίκερ, αθλητικός διευθυντής της Στουρμ Γκρατς που ανήκει ο Αυστριακός, αποκάλυψε πως το deal έχει επιτευχθεί. «Εχουμε ήδη συμφωνήσει με το κλαμπ (σ.σ. τον Αρη) αλλά δεν υπάρχει ακόμα η έγκριση της FIFA» ανέφερε σχετικά σε ΜΜΕ της χώρας του. Πλέον στο Βικελίδης έχουν το «ok» και από την Παγκόσμια Ομοσπονδία.
Πηγή: gazzetta.gr







